Vinyl Dreams
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem der ?

+5
Nick B
SinettAxel
chuchu
lille_Aki
Heceta
9 deltagere

Go down

Hvem der ? Empty Hvem der ?

Indlæg  Heceta Tors Dec 10, 2009 6:35 pm

Hvem er du ?
Fortæl lidt om dig selv, hvad du laver, interesser osv, så vi bedre kan få et indtryk af hvem du er som person ^^
Heceta
Heceta
Admin

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 10/12/09
Alder : 42
Geografisk sted : Vemb

https://vinyldreams.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  lille_Aki Tors Dec 10, 2009 11:34 pm

hmm lidt om mig selv lad og se Wink

hedder Aviaq men kalder mig selv Avi
arbejder som børnepasser i øjeblikket >_< hvor jeg bor hos familien så man kan godt sige Au pair/ung pige i huset så elsker børn! skal være dagplejemor når jeg fylder omkring de 25 Wink
Mine interesser:
Manga/anime, tv-serier, film, computer, bøger mest fantasy, næsten alle musik genre i japansk Cool
internettet hehe og ikke mindst dukker!!

Elsker dyr <3 har to dejlige katte Speedy og Saki <3 men man kan godt sige at jeg har 9 katte i øjeblikket da Saki har 7 Kattekillinger Shocked men de skal så til nye hjem her i slutningen af december Sad

og når jo kommer fra Nuuk (Grønland) flyttede til DK for 5 snart 6 år siden Razz

så ved jeg ikke om der er mere silent

lille_Aki

Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 10/12/09

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  chuchu Fre Dec 11, 2009 12:29 am

Hvem der ? Untitled-2


Hedder line, men kald mig bare Chuchu! (eller ri-chan) ^^
Jeg er 21 år
Hobbyer: Manga, Anime,Cosplay, Tegning, Animation, Japansk, Gaming
Uddannelse: Japansk Translator (er under uddannelse)
Sprog: Dansk, Engelsk, Japansk

Jeg er en pige på 21 år fra jylland, jeg har ledgigt og derfor er min aktivitet lidt nedsat, det er dog ikke en sygdom man kan se uden på kroppen, men den sætter mig i store smerter, så jeg kan ikke have et fysisk arbejde, derfor tilbringer jeg meget tid i hjemmet, og derfor pusler jeg oftes med Gyser consol spil, kmapspil, eller world of warcraft, tegning, og mine elskede dukker!

Har samlet på dukker siden jeg var 16, min første var en abjd, som jeg har en del af nu
selvom det faktisk var Dollfie Dreams jeg opdagede først, dog havde de kun 2 dengang,. men har altid gerne villet have en og nu har jeg jo min Azumi, og jeg ELSKER hende virkelig, jeg er så glad for Dollfie Dream genren og jeg må indrømme jeg faktisk bedre kan lide dem end Abjd'er selvom jeg stadig elsker mine abjd's over alt og aldrg vil sælge dem kan jeg godt se i fremtiden af hylden nok vil flokke med ligesor mange Dollfies!
jeg tror det har noget at gøre med jeg er meget inde i Manga branchen og jeg købte disse Abjd dukker fordi de lignede så meget den genre med store øjne ect. men Dollfie dreams ligner den del mere. og det er nok det der gør jeg fortrækker dem...

nu ønsker jeg bare mere end alt en Mini Dollfie Dream, og en Drenge Dollfie Dream XP



Mere om mig skal nok komme så kig endelig forbi her igen Smile

Azumi min første Dollfie Dream <3
Hvem der ? Billed3
chuchu
chuchu

Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 10/12/09
Geografisk sted : DukkeLand :D

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  SinettAxel Fre Dec 11, 2009 8:00 pm

Jeg hedder Amalie, men jeg vil helst kaldes ved Sinett eller Axel.
Jeg er 16 år.
Jeg elsker videospil, manga, anime, cosplay og tegning.

Der er ikke rigtigt så meget at sige, virkelig. Jeg kan huske at jeg, da jeg fandt abjd, så nogle Dollfie Dream, men det slog mig ikke rigtig dengang. For nogle måneder siden begyndte jeg så at spare sammen til en, og nu må vi se hvornår jeg får råd til hende n_n
SinettAxel
SinettAxel

Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 11/12/09
Alder : 30
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  Nick B Fre Dec 11, 2009 10:20 pm

Jamen jeg vil da også lige skrive lidt så Smile

Jeg hedder Nick B og har stor erfaring med Vinyl dukker Very Happy
Det startede med Barbie, så fik jeg en del Sideshow figurer (multi joints), så blev det RuPaul dukker, 2 Tonner dukker og nu er jeg så blevet vild med Dolfier, har faktisk været det et stykke tid, men har synes det var lidt besværligt at bestille dem, men har nu endelig (takket være ChuChu) set at det ikke er så slemt Very Happy
Hvis du vil se alle de dukker jeg har, så klik ind på min hjemmeside Smile Der er også et par stykker ABJD´s Wink
Ellers er jeg stor dyreelsker, har mange forskellige dyr, men mit bedste kæledyr til dato er mine elskede rotter, som jeg også har avlet Smile
Nick B
Nick B

Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 10/12/09
Alder : 49
Geografisk sted : Taastrup

http://museum-bizarro.dk/

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  jeanet kaulitz Søn Dec 13, 2009 3:50 pm

Jeanet her.

Var først meget til Pullips, dvs Jun Planning dukker. Havde 8 drenge (både TaeYangs og Namus).
Så så jeg det danske forum for ABJD'er og faldt for dem lidt efter lidt. Nu er de min helt store hobby. Her for ca en måned siden købte jeg min første Dollfie Dream brugt. Hun er simpelthen bare min lille skattebasse, og malet af Heceta, min bedste veninde <3

Ellers bruger jeg tiden på at sy, hygge med min hund (Chinese Crested, Bella), eller være hos Heceta.
Går hjemme med langvarig depression, så har ikke job el.lign.
jeanet kaulitz
jeanet kaulitz

Antal indlæg : 23
Tilmeldt : 11/12/09
Alder : 37

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  Sushilicious Søn Jan 03, 2010 5:33 pm

Hvem der ? PA310209

Jeg hedder Gitte Very Happy dejligt jysk!
Jeg plejer at blive kaldt for PK, men det skaber lidt en dårlig stemning for tiden i dukke/manga world in DK.
Så du må kalde mig hvad du vil : )
nej det passer ikke, jeg bryder mig ikke lige så meget om at blive kaldt grimme ting!
Så noget sødt må du kalde mig : DD

Jeg gider ikke skrive alder og bosted, for det ændrer sig hele tiden ;S
Og jeg husker ikke at rette det, blah.

Jeg ejer desværre ikke nogen gummi-dukke, men jeg har nogle veninder der ejer nogle Very Happy
og de er så charmerende og søde !
Så jeg er her mest for at kommentere og se billeder af jeres gummi-dukker : D
så kan det være jeg en dag vil købe mig en selv.

Sushilicious

Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 03/01/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  Heceta Søn Jan 03, 2010 5:38 pm

Så er det vel på tide jeg selv får mig præsenteret.

Jeg er en pige på 28år om meget få dage.
Jeg Bor i vest jylland, nærmere betegnet Vemb. Sammen med min fyr, mine fire hunde, 7 katte og 3 chinchillaer.
Jeg har altid været en dukke pige, rendte altid rundt med en barbie dukke i hånden da jeg var lille, og nu render jeg så bare rundt med større og noget dyrere dukker i hånden hehe. Jeg har pt 8 abjd dukker, som jeg viser frem på Resin Garden.
Håber snart jeg kan få mig en Dollfie Dream, elsker deres øjne og at man kan have en overdimensioneret pat pige Smile

Jeg bruger en del fritid på at male dukker, tage billeder, gå med hunde, lege med katte, se Krimi'er sammen med Jeanet, og drikke med Sushilicious Twisted Evil

Ja det var da en start, skriver nok mere senere ^^
Heceta
Heceta
Admin

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 10/12/09
Alder : 42
Geografisk sted : Vemb

https://vinyldreams.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  theXness Ons Jan 13, 2010 1:17 pm

Hvem der ? Xnew03

O hai thar~
Jeg hedder Kami (ikke mit fulde navn, men en del af det, resten skal ikke ud på nettet!), jeg bliver kaldt det eller X.
På nuværende tidspunkt er jeg 19 og bor alene sammen med min dejlige kat, Boy.
Jeg bor i en by ca 40 minutter i tog fra Københaven, der hedder Hillerød. Vi er ornli' sy' gangstah her.
Til hverdag søger jeg job XD Blev smidt ud af skolen pga langvarig sygdom, så sådan er det jo.

Jeg leger meget med make-up, tøj og andet kreativt og har en slem shopping mani, som altid dukker op når jeg ingen penge har Razz
Også er jeg afhænging af dukker i alle afskygninger. Jeg havde Barbier indtil jeg blev 14, har altid haft en million action figurer og nu er jeg så igang med ABJD og Pullips. Det gør mig glad, haha.
theXness
theXness

Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 06/01/10
Alder : 33
Geografisk sted : Hillerød

http://theattitudecrew.livejournal.com

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  Rococo Fujoshi Man Okt 10, 2011 6:38 pm

Hej allesammen.
Navnet er Siri, og jeg er 23 år gammel :3
Jeg har, lige som mange andre her på forummet, altid været glad for dukker, og mit værelse var altid fyldt af dem.
Da jeg blev ældre, begyndte jeg først at samle på porcelænsdukker, og har nu 7 styks af dem (jeg er temmelig kræsen skal det siges), men et stykke tid efter hørte jeg om ABJDs første gang, dog havde jeg ikke råd til dem, og har først fået min først ABJD dreng for lidt over en måned siden.
Nu har jeg så købt min første Pullip pige, og venter spændt på at hun kommer hjem til mig.
Rococo Fujoshi
Rococo Fujoshi

Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 05/10/11
Alder : 35

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum