Vinyl Dreams
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem der ?

+5
Nick B
SinettAxel
chuchu
lille_Aki
Heceta
9 deltagere

Go down

Hvem der ? Empty Hvem der ?

Indlæg  Heceta Tors Dec 10, 2009 6:35 pm

Hvem er du ?
Fortæl lidt om dig selv, hvad du laver, interesser osv, så vi bedre kan få et indtryk af hvem du er som person ^^
Heceta
Heceta
Admin

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 10/12/09
Alder : 42
Geografisk sted : Vemb

https://vinyldreams.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  lille_Aki Tors Dec 10, 2009 11:34 pm

hmm lidt om mig selv lad og se Wink

hedder Aviaq men kalder mig selv Avi
arbejder som børnepasser i øjeblikket >_< hvor jeg bor hos familien så man kan godt sige Au pair/ung pige i huset så elsker børn! skal være dagplejemor når jeg fylder omkring de 25 Wink
Mine interesser:
Manga/anime, tv-serier, film, computer, bøger mest fantasy, næsten alle musik genre i japansk Cool
internettet hehe og ikke mindst dukker!!

Elsker dyr <3 har to dejlige katte Speedy og Saki <3 men man kan godt sige at jeg har 9 katte i øjeblikket da Saki har 7 Kattekillinger Shocked men de skal så til nye hjem her i slutningen af december Sad

og når jo kommer fra Nuuk (Grønland) flyttede til DK for 5 snart 6 år siden Razz

så ved jeg ikke om der er mere silent

lille_Aki

Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 10/12/09

Tilbage til toppen Go down

Hvem der ? Empty Sv: Hvem der ?

Indlæg  chuchu Fre Dec 11, 2009 12:29 am

Hvem der ? Untitled-2


Hedder line, men kald mig bare Chuchu! (eller ri-chan) ^^
Jeg er 21 år
Hobbyer: Manga, Anime,Cosplay, Tegning, Animation, Japansk, Gaming
Uddannelse: Japansk Translator (er under uddannelse)
Sprog: Dansk, Engelsk, Japansk