Vinyl Dreams
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dollfie Dream Drenge?

3 deltagere

Go down

Dollfie Dream Drenge? Empty Dollfie Dream Drenge?

Indlæg  chuchu Fre Dec 11, 2009 2:02 pm

Ja jeg ved selvfølgelig godt man jo kunne putte et Dollfie dream hovede på en drenge Abjd krop, men nu har jeg fåget den her enorme forkærlighed for DD og deres lette, og fantastiske poserbare kroppe, og vil faktisk rigtig gerne de lavede en drengekrop, tror i det bliver en realitet for dem hvis Dollfie Dreams med tiden bliver større? de laver jo flere og flere hovder fordi der er efterspørgsel efter flere unique molds, og tror i der vil komme drenge overhovdet? nu er de jo efter folk har tigget, udkommet med Mini Dollfie Dream...

og det tog jo også lidt tid fra deres Resin dollfies, til og udkomme med drenge og MSD størrelser... ^^

jeg sidder i altfald som et lille barn og ønsker på Azumi en dag kan få sig en Storebror i DD

hvad syns i ^^
chuchu
chuchu

Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 10/12/09
Geografisk sted : DukkeLand :D

Tilbage til toppen Go down

Dollfie Dream Drenge? Empty Sv: Dollfie Dream Drenge?

Indlæg  Heceta Fre Dec 11, 2009 5:18 pm

håber da det sker, me nhar set på doa at folk har alvet dollfie dream drenge på obitsu kroppe, det virker fint, og de er jo lige så lette næsten ^^
Heceta
Heceta
Admin

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 10/12/09
Alder : 42
Geografisk sted : Vemb

https://vinyldreams.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dollfie Dream Drenge? Empty Sv: Dollfie Dream Drenge?

Indlæg  jeanet kaulitz Søn Dec 13, 2009 3:41 pm

Jeg synes de ser super nuttede ud, når man sætter et dollfie dream hoved på enten en obitsu eller abjd krop.

Har overvejet at gøre det faktisk, men så tænkte jeg at jeg så nok hellere vil have endnu en abjd dreng og en dollfie dream pige mere en gang haha
jeanet kaulitz
jeanet kaulitz

Antal indlæg : 23
Tilmeldt : 11/12/09
Alder : 37

Tilbage til toppen Go down

Dollfie Dream Drenge? Empty Sv: Dollfie Dream Drenge?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum